منوي اصلي سایت

آرشيو موضوعي


عضویت در سایت

ورود اعضا:
آمار و تبلیغات سایت

ورود خودروی دونفره

 

 

شركت پارس خودرو از اين خودرو به عنوان خودرويي با كيفيت و ارزان قيمت ياد مي كند و فروش بسيار خوبي را براي اين كانديداي جديد پيش بيني مي نمايد.

هر چند هنوز نام ایران در فهرست 38 کشوری که هم اکنون خودروی اسمارت در آنها عرضه می شود ثبت نشده اما به نظر می رسد تا سال آینده چنین اتفاقی بیفتد.

 اسمارت خودروی دو نفره و دو در کمپانی دایملر گرچه در اوایل معرفی اش در سال 1998 چندان با استقبال موجه نشد اما رفته رفته با افزایش قیمت جهانی سوخت و مشکل همیشگی جای پارک در کلان شهرها اقبال عمومی پیدا کرد و به رده پرفروش ها اضافه شد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اهداف سایت

این سایت به منظور انجام پروژه های دانشجویی و همچنین ارائه جدید ترین مقاله ها و آموزش های موجود در رشته های مختلف دانشجویی به خصوص رشته های فنی و مهندسی طراحی شده است. از دوستاني كه مايل به تبادل لینک هستند تقاضا مي شود لوگوی ما را در سایت خود قرار دهند سپس عنوان و آدرس سایت خود را در قسمت تبادل لینک نوشته تا به انجمن فني مهندسي آينده سازان اضافه شوند. مدیریت انجمن فنی مهندسی و مشاوره آینده سازان

نويسنده

جستجوي مطالب سایت

گفتگو با مدیریت سایت
لينکستان همکاران

خبر رسان سایت



كليه حقوق مادي و معنوي این سايت محفوظ و متعلق به انجمن فني مهندسي آينده سازان بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد.